Welkom, Gast. Alsjeblieft Log In of Registreer.
Persoonlijke Berichten via het CFM-forum
09. Sep 2010 om 17:54
Nieuws:
Home Help Zoek Log In Registreer

Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af
Wie heeft ervaring met goede beurzen in Frankrijk? (Gelezen 2974 maal)
Ruud
Beginner
*

I Love YaBB 2!

Wie heeft ervaring met goede beurzen in Frankrijk?
11. Jan 2007 om 12:03

Heel goed idee, dat forum! Mischien een kleine aanvulling: ik mis eigenlijk een subforum voor beurzen, ritten e.d.

Voor de restauratie van mn Terrot HSSG wil ik komend jaar graag eens wat goede beurzen bezoeken in Frankrijk om hopelijk wat onderdelen op de kop te tikken, maar ik heb geen idee welke in Frankrijk de moeite waard zijn. Mischien zijn er CFM leden onder ons die deze ervaring op deze manier willen delen?
Naar boven

1934 Terrot HSSG
E-mail   IP Gelogd
paul
Zeer actief lid

HLG first

Re: Wie heeft ervaring met goede beurzen in Frankr
Reageer #1 - 11. Jan 2007 om 12:46

Zelf hebben we (Hans en ik) aardige ervaringen met de beurzen in Reims. "We" gaan altijd in het voorjaar. We zoeken dan onderdelen voor Terrot 350's. We komen dan niet met dozen vol spullen thuis, zeker niet, maar het is een leuke dag, in één dag te berijden (al hoeft dat natuurlijk niet).
In Replonge is ook een beurs, enkele mensen tippen die voortdurend, maar ik hoor daar toch ook weer mindere berichten over.
In ieder geval plaatsen wij op de CFM-site alleen beurzen waar we zelf "iets mee hebben".  

Het is in het algemeen zo, dat een beurs geslaagd is als je zelf met leuke dingen bent thuis gekomen.
Raar voorbeeld: mijn zoon en dochter, beiden tien jaar, kwamen beiden thuis uit Rosmalen 2006 met een stel supermooie leren moror-zomerhandschoenen. Een uitverkopie omdat de kleuren het motorvolk niet meer aanstond. Maar wel die kinderen van mij.

Beurzen in België worden door leden van de CFM ook regelmatig bezocht. Dat zijn in eerste instantie sfeerbezoeken maar je wordt er ook wel eens wijzer van.
Naar boven

IP Gelogd
Ruud
Beginner
*

I Love YaBB 2!

Reageer #2 - 11. Jan 2007 om 13:31

Ik kijk net even in de agenda op de site van de CFM en zie dat deze beurs in maart gepland is. Ik zet 'm in mn agenda! Ik hoop toch in Frankrijk wel wat goede reserve danwel vervangings onderdelen te vinden, en om eerlijk te zijn is een dagje of 2 frankrijk ook geen straf!

Gaan er nog mensen naar Rosmalen komend weekeinde?
Naar boven

1934 Terrot HSSG
E-mail   IP Gelogd
BOULANGER

Reageer #3 - 19. Feb 2007 om 23:22

Citaat van paul op 11. Jan 2007 om 12:46:
Zelf hebben we (Hans en ik) aardige ervaringen met de beurzen in Reims. "We" gaan altijd in het voorjaar. We zoeken dan onderdelen voor Terrot 350's. We komen dan niet met dozen vol spullen thuis, zeker niet, maar het is een leuke dag, in één dag te berijden (al hoeft dat natuurlijk niet).
In Replonge is ook een beurs, enkele mensen tippen die voortdurend, maar ik hoor daar toch ook weer mindere berichten over.
In ieder geval plaatsen wij op de CFM-site alleen beurzen waar we zelf "iets mee hebben".

Het is in het algemeen zo, dat een beurs geslaagd is als je zelf met leuke dingen bent thuis gekomen.
Raar voorbeeld: mijn zoon en dochter, beiden tien jaar, kwamen beiden thuis uit Rosmalen 2006 met een stel supermooie leren moror-zomerhandschoenen. Een uitverkopie omdat de kleuren het motorvolk niet meer aanstond. Maar wel die kinderen van mij.

Beurzen in België worden door leden van de CFM ook regelmatig bezocht. Dat zijn in eerste instantie sfeerbezoeken maar je wordt er ook wel eens wijzer van.

Naar boven

E-mail   IP Gelogd
paje
Beginner
*

Reageer #4 - 15. Jan 2008 om 21:01

http://www.bce-reims.com/salon/salon%202008/salon%202008.htm

Alle info voor de beurs in Reims!!
Naar boven

IP Gelogd
Pagina's: 1