paul
Zeer actief lid

HLG first
|
Zelf hebben we (Hans en ik) aardige ervaringen met de beurzen in Reims. "We" gaan altijd in het voorjaar. We zoeken dan onderdelen voor Terrot 350's. We komen dan niet met dozen vol spullen thuis, zeker niet, maar het is een leuke dag, in één dag te berijden (al hoeft dat natuurlijk niet). In Replonge is ook een beurs, enkele mensen tippen die voortdurend, maar ik hoor daar toch ook weer mindere berichten over. In ieder geval plaatsen wij op de CFM-site alleen beurzen waar we zelf "iets mee hebben". Het is in het algemeen zo, dat een beurs geslaagd is als je zelf met leuke dingen bent thuis gekomen. Raar voorbeeld: mijn zoon en dochter, beiden tien jaar, kwamen beiden thuis uit Rosmalen 2006 met een stel supermooie leren moror-zomerhandschoenen. Een uitverkopie omdat de kleuren het motorvolk niet meer aanstond. Maar wel die kinderen van mij. Beurzen in België worden door leden van de CFM ook regelmatig bezocht. Dat zijn in eerste instantie sfeerbezoeken maar je wordt er ook wel eens wijzer van.
|